قیمت :
55,000 تومان

در جست‌وجوی شادمانی (چگونه از خواسته‌هایمان آگاه شویم، چگونه نیازهایمان را برآورده کنیم)

ارجمند

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی روان شناسی
موضوع فرعی خودشناسی و خودآگاهی
نویسنده پِری گود از این نویسنده
ناشر ارجمند از این ناشر
مترجم شیوا جمشیدی از این مترجم
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1398
شابک 9786002007001
نوع جلد شوميز
قطع رقعي
وزن 247 گرم
تعداد صفحات 220 صفحه
«شادمانی تصادفی نیست. در این کتاب، پِری گود توضیح می‌دهد که اگر می‌خواهید زندگی بهتری داشته باشید، چه کارهایی می‌توانید انجام دهید و ضروری است از چه کارهایی اجتناب کنید.»

دکتر ویلیام گلسر

بنیادگذار تئوری انتخاب (واقعیت‌درمانی)

اگر سهم بیشتری از زندگی می‌خواهید، با این کتاب شروع کنید! چه تعداد از ما حقیقتاً به شادمانی دست یافته‌ایم یا حتی معنای آن را می‌دانیم؟ در این کتاب، نویسنده توضیح می‌دهد که چه کاری می‌توانید انجام دهید تا زندگی شادمان‌تری داشته باشید.

نویسندۀ کتاب، موضوع را با بررسی چهار نیاز اساسی روان‌شناختی (عشق، قدرت، آزادی، تفریح) که در همۀ انسان‌ها وجود دارد و باید ارضا شود آغاز می‌کند. وی توضیح می‌دهد که تمام آنچه از ما سر می‌زند برای برآوردن یک یا چند تا از این نیازها است و سپس نشان می‌دهد چطور مؤثرترین رفتارها را برای برآوردن هریک از این نیازها انتخاب کنیم. رسیدن به شادمانی و رضایت شخصی زمانی امکان‌پذیر است که تعادل میان عشق و قدرت و آزادی و تفریح را در زندگی‌مان حفظ کنیم.

این کتاب که به‌زبانی ساده و شیوا نوشته شده، هم برای بزرگ‌سالان و هم برای نوجوانان بسیار جذاب است. کتاب در جست‌وجوی شادمانی که براساس تئوری انتخاب (واقعیت‌درمانی) نوشته شده، مفاهیم نیازهای اساسی و انگیزه و رفتار را توضیح داده و تمرین‌هایی ساده برای کمک به شادمان‌ترشدن در زندگی ارائه می‌دهد. با خواندن این کتاب هم می‌آموزید چگونه نیازهای اساسی روان‌شناختی، تمام رفتارهای ما را برمی‌انگیزد و هم با چهار بخش سیستم رفتاری‌تان آشنا می‌شوید. وقتی یاد بگیرید سیگنال‌های درونی خود را بخوانید، می‌توانید برای تأمین نیازهای اساسی دست به اقدام مسئولانه بزنید و شادمانی حقیقی را تجربه کنید.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
211 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها