قیمت :
80,000 تومان

چالش‌های رایج در زوج‌درمانی

ارجمند

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی روان شناسی
موضوع فرعی روانشناسی ازدواج روابط زناشویی
نویسنده جودیت لویت از این نویسنده
ناشر ارجمند از این ناشر
مترجم دکتر امید عیسی‌نژاد، شیرین عظیمی‌فر از این مترجم
نوبت چاپ 2
سال چاپ 1400
شابک 9786002005656
نوع جلد شوميز 
قطع وزيري
وزن 408 گرم
تعداد صفحات 280 صفحه
کتاب چالش‌های رایج در زوج‌درمانی به بررسی چهار مسئله رایج که زوج درمانگران روزانه در مطب‌هایشان با آنها مواجه می‌شوند، می‌پردازد سروکار داشتن با همسر دشوار، رازها، کار کردن با همسری که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند تغییر کند و فروپاشی یک رابطه.

این کتاب ازلحاظ بررسی این چهار مسئله، منحصربه‌فرد است، زیرا اغلب کتاب‌های موجود در زمینه زوج‌درمانی و آموزشی، عمیقاً به این موضوعات نپرداخته‌اند. هریک از این مسائل چالش‌برانگیز مخاطرات، هیجانات شدید و ناامیدی‌های عمیق موجود در روابط صمیمانه را دربردارند. این موقعیت‌های دشوار دربردارندۀ مسائلی آزاردهنده و پیچیده هستند که در حیطۀ تاریک روابط صمیمانۀ انسان‏ها نفوذ می‏کنند. این مسائل دربارۀ خیانت، مخالفت و فقدان‌های شدید هستند. با این وجود به غلبه بر موانع، تغییر، بهبود و تسکین نیز مرتبط می‌شوند.

از اهداف این کتاب این است که پویایی‌های هر یک از چالش‌های ذکر شده را به صورت عمیق و به همراه یک مطالعه موردی بررسی کند، راهکارهایی را برای کار کردن با این چالش‌ها به درمانگران ارائه کند و به آنها کمک کند تا در حین انجام کار، تجربه‌های عمیق و نقش‌های خود را درک کنند. مؤلف (جودیت لویت) آسیب، شرارت و درماندگی همراه با این چالش‌ها را آشکار کرده است و نقش حیاتی که درمانگران می‌توانند برای هدایت زوجین در مسیر التیام، امید و احیا ایفا کنند را به تصویر کشیده است.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
423 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها