قیمت :
360,000 تومان

گنجینه سوالات باکتری شناسی

سنا

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی علوم پزشکی
موضوع فرعی باکتری شناسی
نویسنده وحید لهراسبی، مصیب دالوند، ندا شیر محمدلو از این نویسنده
ناشر سنا از این ناشر
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1399
شابک 9786004881906
نوع جلد شوميز 
قطع وزيري
وزن 550 گرم
تعداد صفحات 368 صفحه
کتاب گنجینه سوالات باکتری شناسی

کتاب گنجینه سوالات باکتری شناسی شامل سؤالات طبقه بندی شده فصل به فصل برگرفته از آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت می باشد. طبقه بندی و تألیف پاسخ های تشریحی این کتاب توسط دکتر لهراسبی و دکتر دالوند از رتبه های برتر این رشته در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام گردیده است. به گفته نویسندگان کار تألیف این کتاب آسان نبود و بسیاری از سؤالات تکراری و حذفی کنکور از این کتاب حذف گردید تا داوطلبان به اشتباه نیفتند.

توصیه های مولف کتاب گنجینه باکتری شناسی

قبل از شروع مطالعه کتاب گنجینه باکتری شناسی ، اول از همه کتاب های رفرنس و درسی تون رو مطالعه و بعد از اتمام دوره دوم آنها به سراغ کتاب پیش رو بیایید. به یاد داشته باشید خواندن کتاب تست بدون داشتن پشتوانه علمی مناسب مثل ساختن خانه بر روی آب است!

حداقل منابع پیش نیاز مطالعه این کتاب برای قبولی در کنکور دکتری تخصصی باکتری شناسی پزشکی وزارت بهداشت شامل مورای، جاوتر، واکر، ماهون یا بیلی اسکات یا بخش میکروب کتاب هنری و ساسمن می باشد.

در این اثر سعی شده سؤالات به 3 سطح ساده، متوسط و دشوار تقسیم شود تا داوطلبین با اعتماد به نفس بیشتری به مطالعه تست ها بپردازند. به خاطر داشته باشید 50 درصد سؤالات باکتری شناسی کنکورهای وزارت بهداشت متوسط، 25 درصد ساده و 25 درصد دشوار است از اینرو یک داوطلب سخت کوش با مطالعه منابع رفرنس فوق ذکر به همراه این کتاب می تواند به بیش از 80% سؤالات به راحتی پاسخ دهد.

برای کمک به شما داوطلبین عزیز در صفحه بعد بودجه بندی سؤالات هر فصل قرار داده شده تا شما خوبان با مشاهده آن به اهمیت هر فصل پی برده و برنامه ریزی هدفمندتری را انجام دهید.

اصول ما در نگارش پاسخنامه این کتاب تکرار و تکرار و تکرار است. از اینرو سؤالاتی که پاسخ های مشابه ای دارد را بارها و بارها و به تناوب های مختلف در یک فصل تکرار کردیم تا آن مطلب با تکرر مطالعه شما در ذهنتان تثبیت شود.

مباحث گنجینه جامع سوالات باکتری شناسی

بخش اول کلیات میکروب شناسی

تاریخچه و طبقه‏ بندی

ساختار، رشد، بقا و مرگ باکتری

متابولیسم میکروبی

ژنتیک میکروبی

مکانیسم بیماری‏ زایی

و…

بخش دوم باکتری شناسی

استافیلوکوک و کوکسی های گرم مثبت مرتبط

استرپتوکوک

انتروکوک و سایر کوکسی های گرم مثبت

باسیلوس

لیستریا و اریزیپیلوتریکس

و…

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
205 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها