قیمت :
95,000 تومان

نیروی التیام‌بخش نوشتن

ارجمند

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی روان شناسی
موضوع فرعی خودشناسی و خودآگاهی
نویسنده جیمز پنه‌‏بیکر، جان اوانس از این نویسنده
ناشر ارجمند از این ناشر
مترجم سامان نونهال از این مترجم
نوبت چاپ 2
سال چاپ 1401
شابک 9786002008497
نوع جلد شوميز
قطع رقعي
وزن 293 گرم
تعداد صفحات 260 صفحه
اگر در حال حاضر مشغول ساختن با حادثه دلخراش (ناگوار/ تلخ) یا واقعۀ دردناکی هستید، با باز کردن این کتاب قدم شجاعانه‌‏ای برداشتید. شاید دنبال روشی می‏‌گردید که با واقعۀ فوق کنار بیایید تا بتوانید زندگی عادی را از سر گیرید ... این واقعه ممکن است خیلی سال قبل اتفاق افتاده یا همین الآن در حال وقوع باشد. همچنین، ممکن است واقعۀ واحدی باشد یا مسألۀ مزمنِ درازمدتی. هرچه باشد، احتمالاً متوجه می‌شوید که دربارۀ آن بی‏‌نهایت فکر می‏‌کنید، بیش از حد نگران‌اید، و حتا خیلی خوابش را می‌بینید. امیدواریم یکی از انواع نوشتنِ ابرازی، چنانکه در این کتاب شرح داده شدند، بتواند کمک کند تا بعضی از تعارضات، استرس‌ها، یا دردهایی را که احساس می‏‌کنید، پشت سر بگذارید.

- از پیش‏‏گفتار کتاب

دکتر جیمز پنه‌بیکر، بنیان‌گذار نوشتن ابرازی، متخصص سرشناسی در حوزۀ ارتباط بین نوشتن و سلامتیِ بیشتر است. او و دانشجویانش ارتباطات بین سوانحِ دلخراش، نوشتنِ ابرازی، استفاده از زبانِ عادی، و سلامت جسمی و روانی را بررسی می‌کنند.

دکتر جان اوانس متخصص بالینی در حوزۀ نوشتن و مدرسِ بهداشتِ تلفیقی‌ست. او با متخصصان و عامۀ مردم در حوزۀ خدمات بهداشتی و درمانی، آموزش و پرورش، مددکاری اجتماعی، و مشاورۀ بهبود کیفیتِ زندگی کار می‏‌کند و به آنان می‏‌آموزاند که چه‏‌گونه از نوشتن در کارشان و برای مراقبت از خود استفاده کنند.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
240 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها