قیمت :
45,000 تومان

چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم؟ درمانگر - راهنمای درمانگر

ارجمند

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی روان شناسی
موضوع فرعی روان‌ درمانی و مشاوره
نویسنده ویندی درایدن از این نویسنده
ناشر ارجمند از این ناشر
مترجم شهناز ایزدی اینلو از این مترجم
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1398
شابک 9786002007827
نوع جلد شميز
قطع رقعي
وزن 158 گرم
تعداد صفحات 128 صفحه
اگر در آرزوی ارائه یک درمان شناختی- رفتاری به شیوه‏ ‏ای روشمند و عملی هستید، مطالعه و استفاده از این کتاب را هرگز از دست ندهید.

این کتاب چکیده اما بسیار کاربردی، راهنمای بسیار ارزشمندی است برای درمانگرانی که در حوزه شناختی- رفتاری به کار درمان مشغول‌اند، درمانگرانی که کار درمان را به‌تازگی آغاز کرده‌‏اند و کسانی که در حال یادگیری و کارورزیِ درمان هستند.

این کتاب مانند نقشه راهی به موضوعات مهم در درمان و موضوعات مشترک در کار با انواع مراجعان می‏‌پردازد. با استفاده از این کتاب تجربه درمانی بسیار با کیفیتی را از ابتدا تا انتهای درمان خواهید داشت.

کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی- رفتاری ببریم راهنمای درمانگر، کتاب همتایی دارد ویژه مراجع که هر دو کتاب به درمانگر و مراجع یاری می‏‌دهند تا یک ساختار یکسان را در درمان دنبال کنند. پروفسور ویندی درایدن در این دو کتاب به یک سبک به موضوعات درمانی پرداخته است. کتاب مراجع پاسخگوی بیشترین دغدغه‏‌هایی است که یک مراجع می‌‏تواند در ذهن خود داشته باشد و کتاب درمانگر نیز درمانگر را از هر مرحله از درمان به دقت عبور می‏‌دهد.

بهتر است این کتاب را به همراه کتاب مراجع در درمان مورد استفاده قرار دهید، زیرا بهره‌گیری از این دو کتاب به عنوان یک جفتِ لازم و ملزوم، برای هر دو طرفِ درمان- درمانگر و مراجع- نتایج خوبی به بار خواهد آورد.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
48 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها