قیمت :
250,000 تومان
225,000 تومان

درسنامه پرستاری کودکان ونگ ۲۰۱۸ (کودک سالم)

اندیشه رفیع

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی پرستاری و مامایی
موضوع فرعی پرستاری کودکان
نویسنده Hockenberry - Wilson از این نویسنده
ناشر اندیشه رفیع از این ناشر
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1399
شابک 9789649879628
نوع جلد شوميز
قطع وزيري
وزن 560 گرم
تعداد صفحات 446 صفحه
درباره کتاب پرستاری کودکان ونگ

رشته پرستاری نوزادان و کودکان به دلیل توجه به سلامت نسل آینده و انجام مراقبتهای حیاتی جسمی و روحی، نقش ویژهای در گروه درمانی کودکان پیدا کرده است. روزآمد کردن منابع موجود با توجه به آخرین دستاوردهای علمی روز، از مهمترین وظایف گروههای آموزشی در رشته های مختلف، به خصوص پزشکی و پرستاری میباشد.

این کتاب که شامل دو جلد میباشد مرجع معرفی شده از سوی شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای واحد درسی پرستاری کودکان میباشد که در دو بخش کودک سالم و کودک بیمار ارائه میگردد . این کتاب جزو منابع آزمون ارشد پرستاری نیز می باشد که از روی آن خلاصه های متفاوتی نظیر کتاب DRS کودکان نیز تهیه شده است .

یکی از بهترین منابع پرستاری شیرخواران و کودکان که در سال ۲۰۱۸ به ویراست یازدهم رسیده، کتاب مرجع پرستاری کودکان ونگ میباشد. این کتاب از جنبه های گوناگون، مانند پرستاری خانواده محور، کودکان بستری و اختلال سامانههای گوناگون بدن سخن به میان آورده و مطالعه آن برای دانشجویان تمامی رشته های پرستاری توصیه میشود.

طبقه بندی مدونی که در مطالب کتاب لحاظ شده است، دسترسی به هر موضوع مورد نظر خواننده را تسهیل میکند، ضمن آنکه، مقاطع و گروههای سنی، هم براساس صفات و ویژگیهای تکاملی و هم براساس نوع بیماریهای خاص هر گروه، تقسیم بندی شده اند و این از برتری های کتاب به شمار می آید.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
53 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها