کتاب مناسب گروه سنی الف : یک بوس کوچولو همه چیز را عوض می‌کند!

  • نویسنده : مینا به کار
  • انتشار : 1400/05/10 4:03 PM

کتاب مناسب گروه سنی الف : یک بوس کوچولو همه چیز را عوض می‌کند!

کتاب یک بوس کوچولو همه چیز را عوض می‌کند! کتاب مناسب کودک 2 ساله تا 4 ساله است. کتابی سرشار از پیام‌های مثبت همراه با صلح و دوستی و محبت است. داستان خانواده‌ای خرسی است که سرشار از عشق و محبت هستند و بوس نثار یکدیگر می‌کنند.

در دنیایی که سختی‌ها و انواع مشکلات اقتصادی و اجتماعی بر دوش خانواده‌ها سنگینی می‌کند. کودکان در این میان آسیب پذیرترین قشر محسوب می‌شوند که کوچکترین خشونت و رفتارهای پرخاشگرانه و بعضا تند افراد با یکدیگر می‌تواند تاثیرات بسیار سوئی بر آن‌ها بگذارد. بعد این تاثیرات در بزرگسالی به شکل انواع اختلالات روانی و شخصیتی بروز می‌یابد.

اهمیت کتاب کودک از ابتدای تولد بی‌گفتگو پیداست. کتاب مناسب گروه سنی الف ، یعنی بازه‌ی سنی 2 تا 4 سال، به زبان فارسی زیاد نیست. کتاب زیاد هست اما کتاب خوب و مناسب کم. بنابراین برای خرید کتاب مناسب برای گروه سنی الف و کتاب مناسب کودک 4 ساله نکاتی حائز اهمیت است که بی توجهی به آن ممکن است صدمات جبران ناپذیری موجب شود.

کتاب " یک بوس کوچولو همه چیز را عوض می‌کند!" کاملترین امتیاز را از شورای کتاب کودک گرفته است. گرفتن 5 ستاره از شورای کتاب کودک یعنی اینکه این کتاب از برترین کیفیت ادبی، هنری و اطلاعاتی برخوردار است .

نکات مهم برای خرید کتاب مناسب برای گروه سنی الف

  • توجه به مکان خرید کتاب

امروزه انواع کتاب‌ها هم برای بزرگسالان و هم کودکان در همه جا یافت می‌شود. در مترو، ایستگاه‌های اتوبوس، کنار خیابان، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های اسباب بازی. برای خرید کتاب مناسب کودک 4 ساله و 2 و 3 ساله حتما از فروشگله‌های معتبر و انتشاراتی معتبر و با سابقه در زمینه چاپ و نشر کتاب مراجعه کنید.

  • تحقیقات

به خاطر اهم موضوع کودکان و خرید کتاب برای آنان، لازم است که تحقیقات کافی در این زمینه داشته باشید. به سایت‌های معتبر معرفی کتاب، انتشاراتی‌های معتبر در حوزه کتاب، شورای کتاب کودک، پیج‌های واقعی کتاب کودک سری بزنید و لیستی از پیشنهادات کتاب مناسب گروه سنی الف و ب تهیه کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

  • تورق کتاب

اگر حضوری برای خرید کتاب مناسب کودک 2 ساله یا 4 ساله اقدام می‌کنید حتما لازم است دمی بیشتر در کتابفروشی بمانید. کتاب را تورق کنید.

_ به پیام‌های کتاب توجه کنید که حاکی از محبت و مهربانی باشد.

_ به ادبیات و لحن کتاب توجه کنید. از الفاظ زشت استفاده نشده باشد.

_  موضوع کتاب مناسب سن مورد نظر باشد.

_  تصاویر بسیار مهم هستند. تصاویر دارای نوآوری و خلاقانه باشند.

  • خرید غیر حضوری

اگر آنلاین می‌خواهید اقدام به خرید کنید. حتما به سایت‌های معتبرکتابفروشی‌ها و انتشارات بروید و در مورد تمام ویژگی‌های کتاب خوب مطالعه کنید. بعد با اطمینان خرید انجام دهید.  

برای خرید کتاب مناسب گروه سنی الف و ب کافیست لینک زیر را لمس کنید.

خرید کتاب یک بوس کوچولو همه چیز را عوض می‌کند!

 

مشخصات کتاب مناسب کودک2  ساله تا 4 ساله

عنوان اصلی:  Un bisou, ca change tout!

عنوان فارسی : یک بوس همه چیز را عوض می‌کند !

نویسنده: Prasadam-Halls Smrit ، پراسادام هالز اسمیریت

مترجم : یاسمن حسنی

تصویرگر : سارا ماسینی

انتشارات : زعفران

تعداد صفحات: 28 صفحه مصور

کتاب مناسب برای گروه سنی الف و ب

 

کتاب‌های مرتبط

  1. خاطرات یک بی عرضه

 

کتابهای پیشنهادی (روانشناسی کودک)

  1. مغز کوچک من (از بارداری تا یک سالگی)
  2. مغز کوچک من (از یک سالگی تا چهارسالگی)
  3. آموزش مسایل جنسی به کودک و نوجوان

 

رمان های پیشنهادی

  1. قلعه حیوانات
  2. 1984
  3. کوری

 

اگر به هنر علاقه دارید

  1. کارگاه بازیگری برای دوربین
  2. ریتم در موسیقی
  3. تئوری‌های طراحی گرافیک
  4. تاریخ هنر (دامیز)

 

نظرات

کتاب برای گروه سنی الف و ب نیازمند دقت و توجه کافیه.

تا حالا شده شما به عنوان کتاب مناسب کودک 4 ساله کتابی خریده باشید و ناراضی باشید؟ و اگر از خرید کتابی راضی بودید، چه کتابهایی بودند؟

شما برای خرید کتاب مناسب گروه سنی الف به نکاتی توجه می‌کنید؟

کتاب یک بوس کوچولو همه چیز را عوض می‌کند! را خوانده‌اید؟ نظرتان را در موردش برایمان بنویسید.

 

معرفی نویسنده کتاب کودک :

اسمریتی متولد جنوب هندوستان است اما ملیت او بریتانیا محسوب می‌شود و خودش عاشق لندن است. او در نزدیکی پارک ریچموند با همسر و سه پسرش زندگی می‌کند. او می‌گوید: "در حال خواندن، نوشتن و خوردن نان‌های سرد هستم!"

نام اسمریتی از زبان باستانی سانسکریت گرفته شده است و به معنی یادآوری یا حافظه است.

این نامی است که اغلب برای افراد (به ویژه بزرگسالان) چالشی ایجاد می‌کند. از آن‌جا که این نام چندین صامت با هم  دارد، در نگاه اول تلفظش کمی سخت به نظر می‌رسد... بنابراین او را همه چیز می‌نامند. از سامانتا گرفته تا سرندیپیتی! با این حال، در واقع گفتن آن آسان است. این دقیقاً همانطور که نوشته می‌شود، تلفظ می شود و در صورت شک، به یاد داشته باشید که Smriti با Pretty and Witty هم‌قافیه هستند 😊

اسمریتی هالز یک نویسنده کودک برنده جایزه و مورد تحسین منتقدان است. او دوازده سال در بی‌بی‌سی و تلویزیون کودکان، به عنوان نویسنده و ویراستار کار کرد.  از زمان انتشار اولین کتاب تصویری خود در سال 2012 ، او پرفروش‌ترین نویسنده کودک ایالات متحده بود. اکنون کتاب‌های او به بیش از 30 زبان از عربی و آفریقایی گرفته تا به زبان کاتالانی و کره ای ترجمه شده است.

او رابطه وهویت را در مجموعه‌ای از شخصیت ها مانند هیولاهای شیطنت آمیز و غازهای ناراضی،کشف می‌کند.کتاب‌های او، اغلب خنده‌دار یا غنایی هستند.  همیشه سرشار از امید و قوت قلب هستند و در همه حال با کودکان صحبت می‌کند.

تعدادی از کتاب‌های وی نامزد شده و در لیست نهایی جوایز ملی قرارگرفته‌اند.

کتاب جزیره کوچک The Little Island (با تصویرگری رابرت استارلینگ) در حال حاضر در لیست نهایی جوایز اولیه آموزش 2020 و جایزه شورشیان کوچک 2020 قرار دارد.

اسمریتی به طور گسترده با پروژه داستان‌گویی در زندان همکاری می‌کند و به والدین در زندان آموزش می‌دهد تا از طریق داستان با فرزندان خود ارتباط داشته باشند.

اسمریتی داور چندین همایش جوایزکتاب بوده است. از جمله جایزه Stratford Salariya ، جایزه FAB فابر و جایزه یک عمر دستاورد Booktrust را داوری کرده است. او در حال حاضر نویسنده در BookTrust است.

 

از سال 2020 ، او در انگلستان برای انتشار کتاب‌های داستانی از نام Smriti Halls استفاده می‌کند.  در امریکا کتاب‌های غیر داستانی او با نام Smriti Prasadam-Halls منتشر می‌شود.