قیمت :
180,000 تومان

الگوریتمهای زنان و مامایی

گلبان

امتیاز این کتاب

امتیاز 4 / 2 رای
موضوع اصلی پرستاری و مامایی
موضوع فرعی زنان و مامایی
نویسنده بهرام قاضی جهانی از این نویسنده
ناشر گلبان از این ناشر
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1396
شابک 9789641502814
نوع جلد شوميز
قطع وزيري
وزن 500 گرم
تعداد صفحات 431 صفحه
یکی از مواد آموزشی بسیار کارآمد برای یادگیری موضوعات مهم در تمام رشته های علوم پزشکی، رسم الگوریتم و فلوچارت است. در این روش خواننده میتواند به صورت گام به گام با نحوه رویکرد به موضوعات حایز اهمیت آشنایی پیدا کند و با شیوه ای منطقی به حل مشکلات بپردازد.

امروز حتی در کتابهای Postgraduateکه در دوران پس از فارغ النحصیلی کاربرد دارند، روش برخورد الگوریتمی به روشی کاملا شناخته شده و کارآمد تبدیل شده است. به عنوان مثال، خواننده متوجه میشود که در برخورد با کم خونی، به جای آزمایشهای متعدد و بی هدف که هم پرهزینه و هم زمان بر هستند، تنها با یک تست ساده ابتدایی میتواند کم خونی موجود را در یکی از چند دسته کم خونیها قرار دهد و تستهای خاص آن نوع کم خونی را درخواست کند. الگوریتمها علاوه بر تشخیص، در روند درمان نیز بسیار کار آمد هستند و بهترین و منطقی ترین درمانها را برای هر بیمار مفروض ارایه میکنند.

رشته مامایی و زنان نیز از این قاعده مستثی نیست و موضوعات بسیار مهمی را شامل میشود که با رویکرد الگوریتمی به بهترین نحو قابل درک هستند.کتاب حاضر، مجموعه ای از الگوریتمهای کتاب آکسفورد، ویلیامز، نواک و اسپیراف است که با استفاده از آن دریچه ای نو به دنیای دانش شما گشوده خواهد شد.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
495 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 4 / 2 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها