قیمت :
249,000 تومان

مجموعه آزمونهای کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مامایی

جامعه نگر

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی پرستاری و مامایی
موضوع فرعی کنکور مامایی
نویسنده آزاد مهدیه - هدی تفضلی - منصوره یزدخواستی از این نویسنده
ناشر جامعه نگر از این ناشر
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1400
شابک 9786001018541
نوع جلد شومیز
قطع وزيري
وزن 1050 گرم
تعداد صفحات 880 صفحه
مجموعه‌آزمون‌هاي كارشناسي‌ارشد مامايي وزارت بهداشت، پاسخي مطمئن و جامع به نياز مبرم علاقه‌مندان به تحصيلات تكميلي مامايي است تا قبل از ورود به آزمون‌هاي مربوطه، مروري بر آزمون‌ها سال‌هاي قبل داشته و به خودآزمايي بپردازند. هم‌چنين چراغ راهي است براي داوطلبان جديد تا قبل از مطالعه با مرور آزمون‌هاي گذشته به مطالعه‌ي خويش جهت و هدف ببخشند.

اين كتاب مشتمل بر سؤالات سال‌هاي گذشته‌ي آزمون سراسري كارشناسي‌ارشد مامايي وزارت بهداشت (1379تا 1395) مي‌باشد. تفاوت اساسي اين كتاب با كتاب‌هاي گذشته، داشتن چند ويژگي منحصر‌به‌فرد است

• پاسخ‌نامه تشريحي و تحليلي. پاسخ به سؤالات در اين كتاب نه‌تنها به تشريح گزينه‌ي صحيح مي‌پردازد، بلكه به تحليل گزينه‌هاي ديگر و دليل نبود پاسخ را در آن‌ها به سمع و نظر خواننده مي‌رساند. تمامي گزينه‌ها با توجه به منابع اعلام‌شده از سوي وزارت بهداشت مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته است و صحيح‌بودن همه گزينه‌ها با توجه به چگونگي طراحي سؤال، مورد بحث قرار گرفته است.

• مروري بر نكات تكميلي هر سؤال. گاهي اوقات سؤالات هر آزمون، به‌دليل اهميت نكات در آزمون‌هاي قبلي، حول و حوش همان سؤالات آزمون‌هاي گذشته مطرح مي‌شوند، پس دانستن نكات مهم در هر سؤال بسيار حائز اهميت است. در اين اثر، سعي بر آن شده است كه تمامي نكات مربوط به موضوع اصلي هر سؤال مرور شود تا خواننده بر تمامي مطلب و محث مورد نظر تسلط كافي پيدا كند.

• ترتيب دروس. دروس به ترتيب اهميت‌شان در آزمون سراسري مطرح و مرتب شده‌اند. باز هم خواننده مي‌تواند با نگاهي اجمالي به اهميت دروس و نقش آن‌ها در قبولي خويش دست يابد.

• روزآمد بودن. اين منبع باارزش همه‌ساله پس از برگزاري آزمون روزآمد شده و سؤالا جديد به آن اضافه خواهد شد.

• تفكيك‌بودن آزمون‌ها. آزمون‌هاي مختلف كارشناي‌ارشد پرستاري يعني وزارت بهداشت، ترتيب مدرس و دانشگاه نه‌تنها به‌صورت مجزا منتشر شده است، بلكه آزمون‌هاي هر سال نيز به‌صورت مجزا و كامل آمده است تا علاقه‌مندان جهت و مسير آزمون‌هاي را از نظر كيفي و كمّي تشخيص دهند.

• زبان عمومي. با توجه به اهميت درس زبان عمومي در قبولي آزمون ارشد مامايي و مشترك‌بودن زبان عمومي براي همه‌ي رشته‌هاي علوم پزشكي، آزمون‌هاي زبان عمومي در يك كتاب مجزا و كامل با تأليف استاد لزگي و توسط همين انتشارات به‌چاپ رسيده است. در سال‌ها اخير پاسخ‌گويي بسيار خوبي به نيازهاي دانشجويان در اين زمينه بوده است.

• برنامه‌ي درسي و چگونگي مرور و زدن تست قبل و حين آزمون سراسري. اين برنامه، متشكل از چگونگي تنظيم مواد درسي، تخصيص زمان، مرور، مرور به‌همراه تست، يادداشت‌برداري، برگزاري خودآزمايي با شرايط آزمون سراسري و نهايتاً چگونگي مديريت زمان و زدن تست در حين برگزاري آزمون سراسري مي‌باشد. اين برنامه‌ريزي در دنباله و صفحات بعدي ارايه شده است.

مشخصات كليدي

پاسخ نامه تحليلي

مروري بر نکات تکميلي هر سوال

روزآمد بر طبق آزمون هاي جديد

تفکيک بودن آزمون ها

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
1127 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها