قیمت :
65,000 تومان
58,500 تومان

جامع نوروفارماکولوژی

گروه تالیفی دکتر خلیلی

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی علوم پزشکی
موضوع فرعی فارماکولوژی
نویسنده حمیدرضا بنفشه، امیر قادری، سمیه حسامی از این نویسنده
ناشر گروه تالیفی دکتر خلیلی از این ناشر
نوبت چاپ 2
سال چاپ 1396
شابک 9786004220439
نوع جلد شوميز 
قطع وزیری
وزن 165 گرم
تعداد صفحات 165 صفحه
مقدمه

نوروفارماكولوژي Neuropharmacology) علم مطالعه اثرات داروها بر روي سلول هاي عصبي و از دروس ضروري و پايه در رشت ههاي علوم اعتياد و علوم اعصاب م يباشد، با توجه به نياز مبرم داوطلبان آزمون PhD و دستياري به كتاب جامعي در زمينه نوروفارماكولوژي و نبود منبع مدوني در اين زمينه اقدام به تأليف مجموعه حاضر نمود هايم. كتاب درسنامه جامع نوروفارماكولوژي، در دو بخش نخست مشتمل بر مباحث آزمون PhD علوم اعتياد و علوم اعصاب و مجموعه سؤالات فارماكولوژي مربوط به اين مباحث از سؤالات آزمون هاي پيش كارورزي و دستياري به همراه سؤالات مهمي از فارماكولوژي كاتزونگ و ترور تأليف و گردآوري شده است، ضمنا بخش سوم كتاب شامل سؤالات سال هاي اخير آزمون هاي علوم اعتياد و علوم اعصاب مي باشد. اميدوارم اين كتاب براي تمام مخاطبان مفيد و مثمرثمر واقع گردد، يقين داريم مطالعه و مراجعه به اين كتاب به سؤالات ب يشمار خوانندگان پاسخ داده و باعث افزايش و گسترش دانش نوروفارماكولوژي

علاقه مندان خواهد شد. قابل ذكراست كه هر كار انتشاراتي خالي ازايراد نيست، نويسندگان متواضعانه از تمام اساتيد و دانش پژوهان محترم خواهشمند است ايرادات و اشكالات موجود را به آدرس gaderiam@yahoo.com اعلام فرمايند تا درچاپ هاي بعدي لحاظ گردد.

در پايان لازم مي دانيم كه از همكاري هاي بي دريغ رياست محترم گروه تأليفي دكترخليلي جناب آقاي دكتر احمدخليلي، پرسنل محترم انتشارات كه زمينه چاپ اين اثر را فراهم آورده اند، تشكر و قدرداني نمائيم.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
2000 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
2 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها