قیمت :
144,000 تومان

مجموعه کتابهای امتحان یار مامایی گلبان (جنین شناسی لانگمن)

گلبان

امتیاز این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای
موضوع اصلی پرستاری و مامایی
موضوع فرعی جنین شناسی
نویسنده بهرام قاضی جهانی از این نویسنده
ناشر گلبان از این ناشر
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1396
شابک 9789641503897
نوع جلد شوميز 
قطع وزيري
وزن 160 گرم
تعداد صفحات 143 صفحه
روند آماده سازی کتابهای امتحان یار گلبان، از چند سال قبل در شرکت گلبان نشر آغاز شد و با استقبال چشمگیر دانشجویان و دانش آموختگان مامایی مواجه گردید. قالب بندی این کتابها به شکلی است که با پیروی از فصلها و مباحث کتاب اصلی، تعدادی سوال چند گزینه ای شامل سوالات ادوار گذشته کارشناسی ارشد مامایی و سوالات طراحی شده از مباحث مورد نظر مطرح میشوند و سپس در پایان هر فصل، پاسخهای تشریحی و جامع سوالات با ذکر صفحه و فصل کتاب مرجع آورده میشوند.

سوالات به نحوی طراحی شده اند که تمام مباحث وموضوعات مهم پوشش داده شوند تا خواننده بتواند با انسجام لازم، به مطالب مهم بخشهای مختلف کتاب دسترسی پیدا کند.

خواننده پس از مطالعه کتاب اصلی، نیاز دارد دانسته های خود را در قالب آزمون محک بزند و در این کتابها علاوه بر این مهم، پاسخهای تشریحی به مرور مطالب کمک میکنند. شکلها و جداول مهم و گویا نیز حفظ شده اند تا علاوه بر پاسخ سوالات، مسایل مهم دیگر نیز پوشش داده شوند.

رضایت و استقبال داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مامایی، ما را وا داشت تا این مجموعه کتابها را کاملتر و به شکل روزآمد و منطبق با جدیدترین ویراستهای کتب مرجع، در اختیار دانش پژوهان گرانقدر قرار دهیم.

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
677 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
0 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 0 / 0 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها