قیمت :
185,000 تومان

خلیج نقره‌ای

میلکان

امتیاز این کتاب

امتیاز 1 / 1 رای
موضوع اصلی ادبیات و شعر
موضوع فرعی رمان خارجی
نویسنده جوجو مویز از این نویسنده
ناشر میلکان از این ناشر
مترجم یاسمن فروغی‌فر از این مترجم
نوبت چاپ 1
سال چاپ 1398
شابک 9786007845905
نوع جلد شوميز
قطع رقعي
وزن 365 گرم
تعداد صفحات 400 صفحه
کتاب خلیج نقره ای ( Silver Bay ) از آثار جوجو مویز می باشد که در سال 2007 منتشر شده است. این کتاب توسط یاسمن فروغی فر به زبان پارسی ترجمه گردیده است و توسط نشر میلکان منتشر شده است اتفاقات رمان خلیج نقره ای در شهری ساحلی رخ می دهد. داستان کتاب خلیج نقره ای به مانند داستان های دیگر جوجو مویز چند شخصیتی می باشد که از جمله آنها می توان به هانا، کاتلین ، مایک، لیزا و غیره اشاره نمود. کاتلین دختری است که در هفده سالگی توانسته کوسه ای عظیم را صید کند و به خلیج بیاورد و در رسانه ها اسم و رسمی برای خودش بسازد حتی اسم او در کتاب رکورد ها نیز ثبت شده که این مسئله باعث هجوم مردم به خلیج نقره ای می گردد و اتفاقاتی که برای آنها خواهد افتاد جالب و خواندنی است.

خلیج نقره ای با ماشین بین سه تا چهار ساعت از سیدنی فاصله داره، و بیشتر مسیر به وسیله ی یک بزرگراه اصلی قابل دسترسیه. داخل خلیج نقره ای هتلی نیست به غیر از یک هتل که سال ها پیش در طی یک آتش سوزی خراب شده و اکنون بازسازی شده برخی از مسافران و مهمانان این هتل داستان های گوناگون را رقم می زنند که …

بخشی از متن کتاب خلیج نقره ای جوجو مویز

نمی دونین پایین اومدنم و سقوط کردن چقدر آسونه. وقتی می فهمی که پایین پایینی و هیچ کی دور و برت نیست. مثل یه خواب می مونه که یهو نمی فهمی از کجا سر در آوردی. بعد یهو می بینی هیچ کی رو نداری که کمکت کنه یا حتی دلداری ات بده که آره می تونی برگردی و حرفاش یه نوری باشه تو قلبت که می شه برگشت. تو اون پایین ، تو اون تاریکی محض دوست داری داد بزنی “لعنتی ها من هنوز زندم.”

بیشتر بدانید

تعداد مشاهده این کتاب
1231 بار
دفعاتی که پیشنهاد شده
0 بار
تعداد افرادی که این کتاب را خوانده اند
1 بار
تعداد افرادی که میخواهند این کتاب را بخوانند
0 بار

امتیاز شما به این کتاب

امتیاز 1 / 1 رای

کتاب های مرتبط

آخرین بریده ها